Friday, August 23, 2013

Alhamdulilah...Syukran

Amin..amin..amin...Ya Rabbal Al-amin...syurkur ke hadrat Ilahi di atas segala Rahmat dan Rezeki yg telah dikurniakan-Nya...sesungguhnyer Penganugerahan yg telah dikunia kpd aku ini datangnyer dari Allah S.W.T...Entri kali ini aku juz nk mengucapkan jutaan terima kasih kpd rakan setugas yg amat aku sayangi, bos-bos yg aku hormati dan suami, anak dan ibu bapa yang amat aku cintai..dengan adanyer sokongan dan dorongan dari kalian sumer..semoga Anugerah yg aku terima ini akan menambahkan lagi semangat aku utk terus bertugas utk masa-masa yang akan dtg...INSYALLAH (ungkapan kenyataan ini dr perasaan terharu dan gembira aku)..Gambar2 nie juz sbg kenangan dan pemangkin kpd aku agar terus berkhidmat dalam sektor kerajaan ini dengan lebih berdedikasi, inovatif, kreatif, produktif dan semua "TIF-TIF' lagi...hihi









No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...