Friday, August 23, 2013

Salam Aidilfitri 2013

Rasanya belum terlewat utk aku ucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri " kpd sumer yg rasa-rasa kenal pd diriku ini..Aku sbg manusia biasa tidak terlepas dr melakukan kesalahan dan kesilapan..aku hanya insan biasa yg tidak punyai apa-apa..semua yg ada di dunia ini adalah pinjaman semata-mata...(rasa diriku ini terlalu kerdil)..

Dikesempatan yg agak terluang bg aku utk mencuri masa seketika utk menulis di entri ini..aku ingin menyusun sepuluh jari comelku untuk meminta 'Maaf Zahir Dan Batin" buat suami, anak, ibubapa, ibu mertua, adik2 aku, ipar duai dan sahabat-sahabat sekalian..semoga kemaafan nie akan mengeratkan lagi hubungan sesamer kita...Insyallah moga-moga perhubungan kt kekal sehingga ke akhir hayat..!!!

First Raya (8/8/2013)

 Baby Safiyya

 One Happy Family At Home

 Bersama anak dan adikku Suhaila

 Tahun nie tak sedondon...hmmm

Menziarahi Pusara Ayahanda mertuaku : Al-Fatihah bt Arwah..Amin


Third Raya (10/3/2013)

Hari Raya Ketiga..rumahku dikunjungi oleh sanak saudara...syoknyer diorg mai umah...mulanyer aku nk menjamu mee rebus...tp akibat kelarisan mee kuning  di Sg Duri..terpaksalah aku planning menjamu makanan lain...nk tau aku masak per...jeng..jeng...jeng...aku masak Nasi Lemak Ayam Masak Merah...hihi...hmm mulanye aku ingat Nasi lemak aku x laku...tgk2 nasi lemak aku tggal bekas jerk..fuyoo abis jg Nasi Lemak Raya aku...(sronok..sronok..) kpd kwn2 aku jemput la mai umah yer...:)

 Safiyya melayan tetamu yg dtg

 Mak mertua aku cbuk tgk gmbar lamer2 aku



 Nie ler kakak ipar 2nd aku..cantikan..?? hehe

Tetamu yg hadir (meja makan kecik..mkn kene ikut turn ler)


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"


No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...