Sunday, August 25, 2013

Dinner After Syawwal..

Lepas raya nie mcm2 hidangan telah tersedia..ketupat,rendang,nasi impit,serunding,kuih tat, kuih samprit,tempeyek, loyang dan segala-gala yg telah terhidang sumer aku telan dengan selambernyer tanpa memikirkan pada masa hadapan..org kata rezeki jgn di tolakkan..!!!! so aku menerima sume rezeki yg dtg dengan hati yg tenang..kih..kih..!!!

Sebenarnyer..hajat di hati nie nk mengurangkan nombor di penimbang kat ofis aku tue after raya nie..tp oleh sebab munasabab yg tidak dapat di elakkan aku terpaksa menangguh dahulu hajat murni disanubariku ini.."My Lovely" (romantik plak panggillan tue) ajak aku Dinner plak di sebuah Cafe suggestion oleh Kak Syahida (ofismate aku)..iaitu Cafe Rimbunan Emas..menu di situ sume best2 berlaka..haisy..kalo tak makan rugilah plak..org belanja plak tue....tak per la mlm tue aku mengaktifkan selera makan aku semula..hmmm..hmm..hmmm


 Menunggu hidangan menu utama

 sajer action jer nie

 gulp..gulp..sedapnyer air piyya


 Ibu pon nk jg...

 Chicken Chop Black Paper

 Chicken Chop Mushroon

Tak baper jelas signboard Cafe Rimbunan Emas..ntah knpa mlm tue diorg x buka lampu kat signboard tue..


1 comment:

Fieda said...

tak sempat nak pi lagi...sedap nyer nengok sue n family makan...nyum nyum nyum...

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...