Monday, April 15, 2013

Taklimat Exam di Komtar

Sebenarnyer aku x nk citer Taklimat..tp aku juz nk citer per yg kami makan selps Taklimat...you all juz follow my photo jer ler...aku kekeringan idea utk menaip sebab masa untuk pulang telah TIBA...yok jom pulang...(Gelang Sipaku Gelang..Gelang Sipaku Gelang...Pulang marilah pulang..marilah pulang bersamer2..)


 nie ler kedai yg kami pi makan

 kak ina bersama adiknyer sapura..

 aku bersama kakakku yg vouge..hehe

 Adik2 praktikal..(azlen n sapura)

 makanan aku roti telur ngan kari ayam



Kari ayam yg telah selamat disemadikan..hehe

 Roti Telur yg enak dimakan begitu sajer





1 comment:

Unknown said...

ala suhana kata x mo p kat taklimat...xp p gak... makan kat tempat famous pula

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...