Monday, April 1, 2013

Mencuba Makanan Baru...Yihaaa

Sass Cafe..hmm kedai nie mungkin agak kurang menjadi sebutan dikalangan kt semua..tp saper yg dah sampai dan dah mencuba masakannye..anda sumer msti akan teringin nk menjejak kaki ke cafe nie lg...(bagi aku ler..bg anda sumer aku x tau ler...hehe)..kedai nie di perkenalkan oleh rakan sepenjawat aku iaitu kak ida...beliau kata steamboat kat situ very delicious dan harga pon agak berpatutan..hmmm terliur la plak aku dgr.."SAYA MESTI PILIH" (ceh cam tagline Bank Rakyat plak)..!!!

So aku pon mengajak ler mr hubby aku ke sane..pilihan menu kami "STEAMBOAT" ler..sesampai di saner ramai juga ler pengunjung cafe tue..kiranya tempat nie memg jadi tumpuan manusia ler..xpecially warga Parit Buntar...nasib ader jg meja utk kami menikmati hidangan disitu..!!!

Wokey nie ler serba sedikit memori yg sempat aku lakarkan sepanjang berada kat cafe tue...

ishk..ishk..sempat gak berposing eyh..
 Tunggu dengan penuh keboringan...

 Disebalik cermin

 milo ais  utk menghilangkan kepanasan slps makan "steamboat" nnt..

 steamboat kami yg telah direbus.....tggu mase jer nk makan nie..

 Nie ler bahan2 steamboat kami..nyum..nyumm

 Nie ler cewek "steamboat"

"ayah" ceduk sehingga ketitisan sup terakhir..hehe


p/s : *Sass Cafe terletak di belakang Old Town Parit Buntar..
        *Aku pegi hari Jumaat (29/3/2013)
        * Pas nie nak cuba western plak..insyallah

5 comments:

Fieda said...

sedap betol nampaknyer...

Zon Jawi said...

glemer plk rasanya bila sue mention nama k.ida...nak kena mntak diskaun kat sass cafe sbb promote depa..hehehe....

SUHANA said...

memg sedap ler kak ida makn kat situ...sue kenyang sampai keesokannyer..hehe..

adi@hur said...

uik...mcm sedappp...nk try gak...k.ida promote yer?!

SUHANA said...

memg sedp pon kak ct..silakan..harga pon berpatutan..heee

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...