Thursday, October 1, 2009

Picture Lamer


Nie gambar2 lamer maser time aku study dulu..time nie memg best giler..memg njoy habis..kepada kwan2 aku sumer smoga korg sumer gumbira ngan life skunk..aku windu kat korg sumer..tringat zaman2 kter wat assignmet samer2..ari2 mkan sardin..huhu..aku harp one day nnt kt dapt jumper lg..kpd yg dah berkeluarga..smoga berbahagia ngan suami n anak2 yang tercinta..!!rjin2 ler contact aku yer..Misz u all..!!

p/s : Selamat melayari bahtera rumahtangga kepada (Zai,Betty,Noe,Erin,Wawa,Din,Duan,Omar)

kepada ayie plak aku doakan smoga cepat2 mendapat jodoh..kenduri jgn lper invite aku ek..

3 comments:

ayie said...

weh....
dah boleh letak komen kat blog ang........
ha..ha..

Unknown said...

salam...mcm knl jer "pot" tu..ish...ish...ish...sebak bila teringat tempat ku menuntut ilmu dulu...

adi@hur said...

gmbr kuning hitam lahh....x lawa...lenkali editla bg ada wrna...ish koman btoi!!

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...