Thursday, September 24, 2009

Perarakan Hari Merdeka 2009


May b agak terlewat cket utk aku story ttg hari Merdeka..tp x per ler..lewat ke x lewat ke aku nk story gak..(ikut suke aku ler coz nie blog aku..hehe)..31 Ogos 2009 aku ngan member2 ofis aku terlibat ngan perarakan hari kemerdekaan 2009..Walaupun dalam bulan pose n dengan berleluasanyer virus HINI namun kami tetap bersemangat waja menyambut kemerdekaan tahun nie..Alhamdulilah negara kiter masih dalam keadaan aman n damai.. Semoga kedamaian ini berkekalan sehingga biler2..Syabas PDTSPS..

MERDEKA...MERDEKA...MERDEKA...

1 comment:

Anonymous said...

Wishing you and your loved ones a very happy Eid ul-Fitr. Good to see many smiling faces.

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...