Thursday, September 24, 2009

Aku dan Bowling

(Kak Suraya, Anis, aku n K.E)
Amateur-ameteur bowling
Group aku (Sue, En Rodi, Abg Heiri, Abg Mie n En Mat)
Ofis aku der wat tournament bowling kat pacific..walaupun aku nie x ler tere sgt main..tapi aku join gak..sajer syok2 jer..aku dapat group yg paling best diantara group2 yg laen..(cewah)..best memg best sumer sporting giler..!!Thanx a lot to all staff PDTSPS..!! congratulation kpd sumer yg menang..group aku pun menang gak..hehe!! tahniah (Abg Mie,Abg Heiri,En Mat,En Rodi n aku)


p/s : pd member baik aku ina..JANJI kiter untuk berentap masih belum tertunai..cepat2 datang penang ok..

No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...