Monday, September 28, 2009

Aku Ghayer Ngan Member

kat umah cik lyn
kat umah kak farah
kat umah kak eida
kat umah aku

thn nie aku jalan beraya sakan ar..mler2 aku plan nak g rayer umah member pd rayer yg ke-3..tp nk wat camaner..rancang punyer rancang ngan kak min x jd plak coz sedara mara aku dtg serbu umah aku time tue..so automatik aku jd maid yg x berbayar ler..hehe..so aku postpone niat aku nk ziarahi umah member2 aku rayer yg ke-7..kali nie aku planning ngan kak min n kak ct..lokasi 1st ialah umah aku..aku jamu kak ct ngan kak min bihun goreng yg aku goreng sendiri (sedap ooo)..

Lokasi setrusnyer umah kak eida..cian kak eida die dmm..(jgn lper mkan ubt yer kak eida..smga kak eida cept sembuh)..sedap laksa kak eida wt..nant wt lg yer..!!

On the way nk g umah kak farah..km sesat..huhu..kecian kat kak min..sebb aku punyer pasal ar minyak kete die setengah dozen nk abes..huhu sowie kak min..laen x sue wat lg yer..hehe..!!

tp x per..walaupun bersusah payah kiter merentas desa mencari umah kak farah akhirnya dengan berkat solat hajat kak min akhirnyer jumper gak umah kak farah..dapt gak kt makan "Kuhun" (kuehteow + bihun)..pandai kak farah masak..pasni msak "Lakmee" plak ok..!!

Last destinasi ialah umah my big boss 'cik lyn'..besar oo umah die..hehe..kat umah die km dpat minum air laici..slrpp bestnyer dpat mkan sorg 2 biji buah laici..tahun depan cik lyn kene tmbah 2 biji lagi tau buah laici tue..coz 2 biji x braper nk ckup ar..hua..hua..tb2 dalm rombongan km 2 de sorg jejaka berbaju biru join km..ntah dr maner die dtg pun aku x tau..my b dr planet zargus kot..hehe..(jgn mare yer zaid)

Kalu dh jaln nie..der jer le tempt nk singgah kan..per lg viva kepunyaan kak min meluncur laju ke Jusco..sebenarnyer die nie g jusco ngan satu niat jer..nak tau niat die sile bc kat bwah nnt k..!!
k ar 2 lah peristiwa sejarah dalm sejarah raye aku thn 2009..pjg umo thn dpn aku cter lg..!!
(kenangan makan kenduri n beraya bersama 'si dia' kat kemunting x kan ku luperkan)
p/s : Niat kak min nk beli kasut lagi

No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...