Thursday, September 24, 2009

1st time in my life


hai..ari nie 1st time aku create blog sndiri..saje2 jer nak cba benda baru...tgk member2 aku wt..aku pun nk wat gak..mcm best jer..rugi kalu x try..memg dah lmer tringin nk wt blog nie..tapi duk asyik bz jerk ngan ghojer ofis terpkse ler aku simpan hasrat murni ku nie wt seketika...hehe...alhamdulilah..syukur pd Allah..coz beri kpd hamba_Mu nie umo yg pjg untk meneruskan hasratnya yg terpendam..
x per ler wt pmulaan nie aku introduce yg nie dlu..next time aku update lagi biar kasi gempaq..wt member2 aku yg add aku nant..comment ler per yg x kene ngan blog aku nie yer..biasak ar..aku nie ibarat budak bru blajar kalu slah tulun tjukkan ehh..okai stop cni dulu..

1 comment:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...