Tuesday, February 5, 2013

Maulidur Rasul 1434 Hijrah

Alhamdulilah selesai sudah perarakan Maulidur Rasul Peringkat Negeri 1434 hijrah pada 24 Januari 2013 (khamis) bersamaan 12 Rabiulawwal 1434 Hijrah..Dengan semangat yg berkobar2..pukul 5.00 pagi aku dah bgn untuk menyempurnakan tanggungjawab aku sebagai seorg hamba,umat dan pekerja yang taat, patuh dan berdedikasi..!!!

Seusai solat subuh terus aku memecut laju ke ofis...takut2 bas tggal aku...hehe..nasib baik aku org yg agak terawal sampai...!!!perjalanan ke Padang Kota hari tue agak lancar..aku cam biasa ler duk bersebelahan ngan kakak aku..(Kak pidah ler)..duk asyik menyembang..terasa cepat la plak  kami sampai di padang kota lebih kurang kui 8.00 pagi...!!!

Lebih kurang 15 minit kemudian perarakan pon bermula...diawal perbarisan semangat dan penuh tenaga aku berjalan..almaklumlah awl2 lg...ditgh2 perbarisan..kaki aku dh terasa agak sakit sebab kaki aku melecet..next time aku berjanji...kalo aku masuk lg perarakan aku nk pakai selipar jepun jer...huhuhu..!!!camaner pon akhirnyer aku berjaya gak smpi ke garisan penamat..YIHAAA..!!!dapat jg aku melaksanakan amanah yg diberi kpdku...!!! makan free..transport free yg paling best baju,brouch n tudung pon free..heee..thanx PDTSPS..!!!












No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...