Monday, February 18, 2013

Holiday In Chinese New Year (Part 2)

Ahad (10/2/2013)

Kt sambung di hari yg berikutnyer..seperti biasa jemputan kenduri masih ader lg..aku seperti biasa bersiap2 utk makan free lg..hehe..kali ni lokasi kenduri di Dewan JKKK Simpang Tiga..hmm kenduri nie aku x sempat ambil gmbr...sebab ari begitu panas aku malas nk ambil ler berposing2...nnt muka dlm gmbr x cun plak...hikhik..

Pas zohor plak km menuju ke Alma utk mengahdiri majlis hari jadi ank sepupu aku...agk besr la jg majlis yg diorg bt nie...paling best aku dpt jump ngan sanak saudara aku...dpt gak aku melepaskan rindu aku pd diorg nie..."SELAMAT HARI JADI BT UMAIRAH YG KE-5 TAHUN"..dh beso dah anak buah aku nie...cepat mase berlalu..dulu aku dukung si budak Umairah nie..skrg aku dukung ank sendiri plak...terasa diri dh makin T'** la plak..hehe...

 Yang Pakai Dress tue ler Bufday Gurlz

 My cousin...me and my baby

 Nie ler maksu aku

 Belon rebutan safiyya
 
Sepulangan aku ke rumah aku singgah ke DOMINO PIZZA...almaklumlah kupon still der lg..jg melepaskan peluang utk menggunakannyer...mlm tue km hnyer makan PIZZA tue jer ler...knyang tui ler ari tu...alhamdulilah rezeki...!!!






Nie ler Pizza Classified Chicken...sedap dan rangup


No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...