Sunday, February 17, 2013

Holiday In Chinese New Year 2013

Best tui cuti Chinese New Year baru2 nie...x der per pon yg dirancangkan utk ct kali nie...sebab byk jemputan kenduri dr rakan2 dan saudara mara..makan free x yah lah aku msk...hehe..!! nie le aku citer serba cket aktiviti aku sepanjang  " Holiday In Chinese New Year 2013"..x de per yg menarik ler..sajer jer aku nk story sbg kenang-kenangan..:)

SABTU ( 9/2/2013)

Hari tu aku sempat bt breakfast "Roti Sardin Bersalut Tepung" jer..walaupun simple tp sedap...cewah puji diri sendiri ler plak....!!!perut kami dikosongkan utk dipenuhi makanan nasi kenduri pd tengahari nnt...!!

 Nie ler Roti Sardin Bersalut Tepung..nmpk sedap x???

 Minum bersama Milo panas lg sodap

Pastu dlm tghari kami ke Majlis Perkahwinan member ofis aku..SELAMAT PENGANTI BARU BUAT ROSMIZA DAN SUAMI"..semoga berbahagia ke akhir hayat..amin..!!

 Dua2 samer cun kan...smoga cepat2 menimang baby yer..

  haih pengapit yg makan lebih dari pengantin..hehe

Semasa aku nk pulang kerumah..tetiba aku dpt msg dr sepupu husband aku..beliau menjemput aku ke rumah die..yihaaa dpt makan free lg...nmpknyer jarum penimbang akan meningkat lg pas nie...hmmm x per ler...rezeki jgn ditolak kan...

 Kek dalam gambar nie memang sedap..nie ler kek Buah-Buahan Aiskrim

 "Selamat Hari Jadi Buat Mak Dah dan Ayah Uyah"..Semoga Panjang Umur dan Di Murahkan Rezeki Selalu..aminn..



No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...