Sunday, November 25, 2012

Safiyya Bersama Member Die...

Sebenarnya entri kali ni aku juz nk citer jer..baru nie sesajer bw safiyya g karnival 'Aspirasi Sihat' anjuran Kementerian Kesihatan Malaysia..cam2 der kat sane..sempat jg ler aku wat check kesihatan...alhamdulilah sumernyer dlam keadaan baik..cuma BMI aku di tahap Obesiti Level 1...so per lg pas nie kene meng'control' kan diri aku terhadap makanan ler...!!!

Aku ke saner di escot oleh adik2 aku..dah lamer rasenyer x kuar beramai2 ngan adik2 aku nie..rase cam zaman bujang dolo2..hehe..aku bw diorg ni sebb nk mintak tlg diorg dukung safiyya..kalo nk hrpkankan aku sorg..alamat tgn aku 'cramp' ler..ayh safiyya x dpt nk turut serta coz die ader xtvt lain yg nk dibuat...:)...!!

Kehadiran "Upin" n "Ipin" menarik perhatian anak dara aku sorg nie...almaklumla..diakan peminat setia karaktur kartun tue...minat safiyya terhadap 2 org bdk botak nie br jer berputik sejak dua menjak nie..kalo dulu tv nie safiyya anggap sbgai bahan perhiasan jer..tp skrg..kalo der cter "Upin" n "Ipin" dalam tv..remote jd sahabat setia die....hehe..(utk dipendekkan cter..aku pon x melepaskan peluang bg safiyya bergmbar ngan idolanyer yg botak tue..hihi)...ibu die pon tumpang sekaki..!!!

Bersama ipin..safiyya muka ngantuk..
Upin n Ipin tgh ready nk sampaikan hadiah kpd pemenang
bersama Ipin..nie safiyya betul2 mengantuk..sampai terpejam2-pejam dah mata die..
safiyya bersama makngah..maksu x maw posing skali..!!!

p/s : photo x cantik ler coz lper bw kamera..juz gune kamera yg sedia ader jer



2 comments:

Fieda said...

syoknyer safiyya...rugi mak cik tak pi...

SUHANA said...

kalo makcik pi..ley kt maik gambar sesamer..hehe

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...