Monday, November 2, 2009

Open Huz Ofiz 2009

Erm dah baper minggu aku x update blog nie..almaklumlah bz bangat ngan ghojer2 ofis yang sentiasa x pernah surut..tp arini aku meng’push’kan gak diri aku utk update blog nie..kali ni aku nk story cket pasal open huz kat ofiz aku..kalu ckp jerk open huz per lg yg kt pikiaq of course ler makanan kan..thn nie memg best giler gak ar mkanan yg der xpecially satay..fuh memg lazat ler..unit aku (admin) sumbangkan mee kuah hasil air tangan kak eida..kami nie tlong ler ape yg patt jer contohnyer..keje potong memotong km ler yg take over..hehe..kalu nak tau camaner gambaran kemeriahan open huz ofiz aku. nnt tgk ler gambar2 yang akan ku siarkan nant..okai ar nie jer aku dapat coretkan untuk open huz thn nie..byeeeeeeeeeeeeeeee…!!

No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...