Monday, November 2, 2009

My Buzday


23.10.1985 - 23.10.2009..???Neper ek ngan tarikh nie..mesti ramai tertanyer2 kan naper aku pilih tarikh nie untuk aku bentangkan dalam entri aku kali nie..sedangkan dalam kalender banyak lg tarikh-tarikh lain yg ader..Bagi aku tarikh nie amat bermakna dalam hidup aku..May b bg owg lain ia juz satu nombor tp bg aku ia satu simbolik dalam diri aku..aku der gak terbaca satu artikel bg sesiapa yg lahir pada bulan nie ader sifat2 cam kat bawah nie:-
v Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
v Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
v Mereka tidak suka bersendirian.
v Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup.
v Mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
v Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.

* Ermm yer ker aku cam tue..tapi der la cket2 yg kene ngan aku..biar ler camaner pun sifat aku yg paling pntg aku x kaco owang..

Sedar x sedar ghupernyer umoq aku pun dah semakin meningkat..sedey pun ader hepy pun ader (bercampur baur) : aku hepy coz aku bersyukur pd Allah keranaNya aku masih lg dapat bernafas dimuka bumiNya ini..Aku bersyukur sangat2 padaMu Ya Allah di atas nikmat yang Kau kurniakan pada diri hambaMu nie..aku sedey plak coz aku sentiasa terpikir samada..der ker lg untuk aku temui tarikh nie pd tahun-tahun yang akan datang..(Segalanya aku serah padaNya).

Aku nak ucapkan bebanyak time kasih pada yg telah memberi hadiah dan anta ucapan kat aku..kepada orang yang aku hightlight hijau nie ”THANK A LOT 4 U ALL”
(Abah, Mak, Ella, Fini,Abg Farizan,Ina,Tkah,Cik Lyn,Kak Arma,En. Azly, En Halim, Kak Ct, Kak Min,Keynah, Kak Ida, Kak Farah, Zaid,Wan, Sheikh, Abg Azim, Hamiz, Nurul, Mak Chaq, Kak Ct Aishah, Rohaya, Kak Ilah, Betty, Erin,). * kepada sesiapa yg tertinggal dalam list nie maaf la yer.!!

Banyak benar hasrat aku untuk tahun nie..tp Alhamdulilah der yg tercapai dan der yg masih dalam usaha untuk aku dapatkan..Aper hasratnya..”Biarlah Rahsia”..tp satu jer yg aku impikan iaitu Rumah Banglo n Mercedes..hehe (boleh ker dapat???)..aku impikan untuk menjadi seorg yang .............., .................., ..............., (kalu nk tau tggu entri bezday aku next year) INSYALLAH..!!

* Aku Ingin Menjadi Yang Terbaik Di antara Yang Terbaik dan Lebih Baik Daripada sebelum-sebelum ini. ”HAPPY BIRTHDAY SUE”..

4 comments:

ayie said...

slmt hari lahir...............

SUHANA said...

THANK YOU

meera said...

happy besday to my fren.sue....

SUHANA said...

Thanx u meera oh my frenz..!!misz u

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...