Tuesday, March 19, 2013

Mee Rebus "AYAM"

Naper ek selera makan semakin bertambah sejak dua menjak nie..tp kali nie aku teringin nk makan mee rebus buatan sendiri..walaupon rasenyer x ler samer ngan org pro mask tp aku "bantai" try bt jg dengan menggunakan resepi turun temurun my family...!!!

Dengan adanyer 2 bungkus mee yg aku beli dari pasar malam..setengah ekor ayam...fish ball, ngan fish cake serta seikat sawi  dibeli dari pasar malam jg..dapt la aku merealisasikan mee rebus buatan aku nie...(hmmm tauge n tauhu aku lupe beli daaa..) 


 Mee Rebus "Ayam" yg telah siap terhidang..juz tggu nak ngap jer..hehe

 Marilah menyaksikan Mr. hubbyku yg makan sehingga tinggal kuah jer...!!



 

2 comments:

Zon Jawi said...

sedap nya...nnt jemput k.ida p rumah yer...nak rasa...

SUHANA said...

anytime kalo kak ida nk dtg silakan..tp sblm tue calling2 la dulu erk..nnt mai umah sue minum ayaq kopi + susu jer..hehe

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...