Thursday, March 22, 2012

Buah Hatiku Sayang


Uiks pejam celik-pejam celik x sangka plak aku dah jadi seorg ibu..heee...dh lame tui aku meninggalkan coretan blog nie..almaklumlah sibuk dengan kehidupan yg baru nie...dengan suami n anakku nie..nie la org baru dlm hidupku..walaupun bz melayan karenah diorang..tp aku tetap hepy go lucky..hikhik...

Rasanya dah hampir 2 tahun entri aku nie terbengkalai bgtu sajer..bukan x terasa  nk men'update' blog nie..ttp x de idea yg menarik nk di 'sharekan'...Sebelum ni asyik duk aktif  kat FB jer..borink ler plak..pas tu malas dh nk baca comment-comment yg x sewajarnya dlm FB..better layan Blog lg bgus..hukhuk...:(...Bg member2 blog silalah slalu jengok2 ke blog aku nie..insyaallah aku akan stat slalu update blog nie...

No comments:

Raya Aidilfitri Tahun 2021..Raya dalam keadaan pendemik

 Assalamualaikum.. Sambutan Aidilfitri yang agak sedih tahun ini..sudah 2 tahun kami beraya dalam keadaan pendemik yang semakin meruncing..r...